نفس در قفس

ارگان خبری لیگ حقوق بشر زندانیان ایران
اخبار

وکیل مدیر سایت معماری نیوز هم به دادسرا احضار شد

15-اکتبر-2016

گروه خبری: آزادی بیان -

سایت نفس در قفس: یکی از وکلای یاشار سلطانی مدیرمسئول بازداشت شده سایت معماری نیوز بدلیل گفتگو با خبرگزاری ها و اطلاع رسانی در این خصوص به دادسرای فرهنگ و رسانه احضار شد.

به گزارش مسیر آنلاین، یکی از وکلای یاشار سلطانی مدیرمسئول سایت معماری نیوز (که بدلیل افشای پرونده املاک نجومی شهرداری تهران مورد شکایت و بازداشت شده است) صبح امروز بدلیل گفتگو با خبرگزاری فارس و اطلاع رسانی در این خصوص به دادسرای فرهنگ و رسانه احضار شد.

متن گفتگوی وکیل یاشار سلطانی با فارس که در تاریخ  ۹۵/۶/۲۷ منتشر شد به شرح ذیل است:

سید صادق کاشانی وکیل مدافع یاشار سلطانی در گفت وگو با خبرنگار قضایی فارس با اعلام این خبر گفت: “امروز صبح موکلم برای حضور در دادسرا به شعبه چهارم دادسرای فرهنگ و رسانه مراجعه کرد”.

وی گفت: “پس از مدتی برای موکلم قرار وثیقه ۲۰۰ میلیونی صادر شد و از آنجا که موکلم از تودیع وثیقه عاجر بود به این ترتیب قرار وثیقه به بازداشت تبدیل شد”.

کاشانی درباره شکات موکلش گفت: “سلطانی ۳ شکایت دارد که در شعبه چهارم دادسرا به ریاست بازپرس مرداخانی در حال رسیدگی همزمان است”.

وی افزود: “اولین شکایت مربوط به انتشار خبر عروسی دختر قالیباف در پارک لویزان بوده و دومین شکایت مربوط به انتشار خبری در خصوص فعالیت فرزند آقای چمران در شرکت نوسازی اراضی عباس آباد بوده و در نهایت شکایت سوم مربوط به شکایت قالیباف به واسطه انتشار لیست واگذاری مسکن است”.

وکیل سلطانی گفت: “به هر تقدیر ما فردا به دادسرا خواهیم رفت تا مقدمات تودیع وثیقه را فراهم کنیم”.

وکالت مدیر مسئول سایت معماری نیوز را مهدی جعفری نژاد، علی مهرآرا و سید صادق کاشانی برعهده دارند.

زندانیان