نفس در قفس

ارگان خبری لیگ حقوق بشر زندانیان ایران
اخبار

پلیس فتا یک دانش آموز همدانی را بازداشت کرد

17-آوریل-2016

گروه خبری: آزادی بیان - کودکان -

سایت نفس در قفس: رئیس پلیس فضای تولید و تبادل اطلاعات انتظامی همدان گفت که پلیس فتا یک دانش آموز دبیرستانی را که با راه اندازی سایتی اقدام به انتشار تصاویر پورن می کرد دستگیر کرد.

به گزارش خبرگزاری ایرنا، سرهنگ اکبر امینی اظهار کرد: “کارشناسان پلیس فتا به دنبال رصدهای شبانه روزی فضای مجازی به وبسایتی که محتویات مستهجن را بارگذاری و دائم آن را به روز رسانی می کرد برخورد کرده که شناسایی مدیر آن در دستور کار قرار گرفت”.

وی اضافه کرد: “در تحقیقات مشخص شد مدیر این وبسایت با انجام اقداماتی حرفه ای قصد پاک کردن رد پای خود را داشته که این امر شناسایی متهم را دشوار کرده بود”.

وی بیان کرد: “کارشناسان پلیس فتا با اقدامات فنی و شگردهای خاص پلیسی متهم که دانش آموزشی دبیرستانی بود را شناسایی و دستگیرد کردند و تمامی دستگاه های دیجیتال وی را نیز ضبط کردند”.

وی افزود: “متهم بواسطه حرفه ای بودن در این کار، ابتدا منکر هرگونه ارتباط خود با پرونده شد ولی پس از رویارویی با مدارک و مستندات انکارناپذیر رایانه ای لب به اعتراف گشود”.

سرهنگ امینی افزود: “مدیر این سایت مستهجن اعتراف کرد که بدون اطلاع والدین اقدام به ایجاد وبلاگ و بارگذاری عکسهای مستهجن کرده است”.

وی گفت: “پس از تکمیل تحقیقات، متهم به همراه پرونده به مرجع قضایی اعزام و برای وی قرار کفالت صادر شد”.

برچسب ها:

زندانیان