نفس در قفس

ارگان خبری لیگ حقوق بشر زندانیان ایران
اخبار

یک زندانی فردا در ملا عام در شیراز اعدام می شود

1-ژوئن-2016

گروه خبری: اعدام -

سایت نفس در قفس: دادستان عمومی و انقلاب شیراز گفت که حکم اعدام یک زندانی به اتهام افساد فی الارض فردا در ملاعام اجرا می‌شود.

به گزارش میزان، صالحی دادستان عمومی و انقلاب شیراز اظهارکرد: “حکم اعدام مرد ژله‌ای به اتهام افساد فی الارض فردا در ملاعام اجرا می شود”.

وی گفت: “این فرد به اتهام افساد فی الارض و ایجاد ناامنی به طور گسترده در سطح شیراز از طریق ورود به عنف شبانه به منازل، تعداد زیادی از شهروندان و هتک حرمت نوامیس و تجاوز به اعدام محکوم شد”.

دادستان عمومی وانقلاب شیراز در ادامه افزود: “شگرد کاری متهم که به مرد ژله ای معروف است به این گونه بود که از ۱۲ شب تا ۵.۳۰ بامداد به صورت پنهانی وارد منازل مردم می‌شده و اعمال شوم خود را اجرا می‌کرده است که به گفته وی، ۱۰۰ مورد ورود به منزل داشته است”.

وی اضافه کرد: “با اخذ فیلم دوربین مدار بسته یکی از شکات متهم  با تطبیق آزمایش DNA و گروه خونی و دیگر آثار به جای مانده از صحنه جرم از جمله نمونه خون‌های اخذ شده در آزمایشگاه ژنتیک، این فرد شناسایی و در تاریخ هفتم شهریورماه سال ۹۴ دستگیر می شود”.

صالحی همچنین گفت: “در تاریخ ۲۷ مهرماه قرار مجرمیت وی صادر و ۲۶ دی ماه در شعبه اول دادگاه انقلاب حکم اعدام صادر شد که پس از اعتراض وارده، پرونده در شعبه ۱۱ دیوان عالی کشور رسیدگی و رای مورد تایید قرار گرفت”.

زندانیان