نفس در قفس

ارگان خبری لیگ حقوق بشر زندانیان ایران
اخبار

دکتر اسدی خطاب به دبیر کل سازمان ملل: نسبت به جنایات سکوت نکنید، از مردم ایران حمایت کنید

13-اکتبر-2013

گروه خبری: زندانیان -

سایت نفس در قفس: دکتر اسدالله اسدی که ماههای پایانی سه سال و نیم حبس خود را در زندان اوین می گذراند، طی نامه ای خطاب به دبیر کل سازمان ملل متحد و اعضای دائم شورای امنیت، خواهان حمایت مردم ایران در راستای سرنگونی حکومت جمهوری اسلامی ایران شد.

 

دکتر اسدی در قسمتی از این نامه تصمیمات رهبر جمهوری اسلامی ایران را متوهمانه و ناشی از اعتیاد وی به مورفین دانست و خواهان انجام تست اعتیاد برای آقای خامنه ای شد.

 

متن کامل این نامه که توسط کمپین صلح فعالان در تبعید منتشر شده، به شرح زیر است:

دبیر کل محترم سازمان ملل متحد و اعضای محترم دائم شورای امنیت

 

با سلام

 

با آرزوی توفیقات شما در تنبیه جنایتکاران عصر حاضر، به استحضار می رسانم که شما اعضای محترم شورای امنیت تنها برای امنیت کشورهای خود تشکیل نشده اید. بلکه شما موظفید همه اقشار مردم کره زمین را زیر بال امنیت خود بگیرید.

 

در غیر اینصورت وجود شما در شورای امنیت دردی از جوامع دیکتاتوری دوا نخواهد کرد که مثال های بارز آن جنایتکاری به نام بشار اسد است که نزدیک به ۱۳۰ هزار نفر از شهروندان خود را کشته است و یا پدر ملعون او که حدود ۷۰ هزار نفر را به خاک و خون کشید.

 

از کمکهای شما در جنگ بوسنی، لیبی، عراق، افغانستان، بی نهایت متشکریم.

 

حال کلام اصلی من اینست در ایران دیکتاتوری به نام علی خامنه ای وجود دارد که ۸۰ میلیون جمعیت ایران را به گروگان گرفته است.

 

فردی جنایتکار که صدها تن از قربانیان خود را بیخ دیوار با چشمان بسته تیرباران میکند و یا از چوبه دار، آویزان. نظیر خدایان در عصر گذشته خون قربانیانشان را در مراسم مذهبی میگرفتند.

 

تمدن امروز بشری چرا بی تفاوت به این جنایات سکوت پیشه کرده است؟

 

در جاده های ما سالانه ۳۶ هزار نفر در اثر غیر استاندارد بودن جاده ها کشته میشوند. آیا در جنگ افغانستان،عراق و لیبی تعداد کشته های سربازان شما به ۳۶ هزار رسیده است؟

 

ملت ما را یاری کنید، خود قادرند کار را تمام کنند.

 

خود به خوبی می دانید که یک راننده اتوبوس برای ایمنی جان ۲۰ یا ۳۰ نفر مسافر خود، ماهی یکبار تست مورفین می دهد تا معتاد نبوده و در حالت غیر عادی مسافران را به کشتن ندهد.

 

از مجمع عمومی ، دبیر کل و اعضای شورای امنیت تقاضا دارم از علی خامنه ای، رهبر انقلاب تست مورفین گرفته شود. رهبری که همیشه نئشه مواد مخدر است و تصمیماتش را در حالت توهم ناشی از مواد مخدر می گیرد.

 

تصمیماتی که تاوان آن را همه جهان خواهد داد.

 

اینها خودشان گفته اند ما حاضریم نیمی از مردم کره زمین کشته شوند تا حکومت اسلامی در سراسر جهان برقرار شود.

 

یاشاسین آذربایجان که دو سوم خاک ایران است.

 

اسدالله اسدی

 

پزشک و بازنشسته آموزش و پرورش

 

زندان اوین

برچسب ها:

زندانیان